טרנד מוביל בתחום עיצוב הבית, כיום שטיחים בעבודת יד כמו שטיחי זיגלר על שם מעצב אירופי מהמאה 19 המאופיין בדוגמאות של פרחים אוריינטליים הצבועים בצבעי פסטל טבעיים המקנה לשטיח גוון דהוי בסגנון ישן ובנוסף בחברת שטיחי מתריב תהליך אריגת השטיח וגזירתו לגובה הרצוי לפי הצרכן,בסוף תהליך זה נשלח השטיח לשטיפה מקצועית ייחודית המקנה לשטיחים ברק המחייה את השטיחים לטווח חיים ארוך יותר מהממוצע.

שטיחי זיגלר כיום מגיעים בגדלים סטנדרטים.
שטיחי זיגלר מיוצרים באפגניסטן בעבודה ידנית ע”י מומחים לשטיחים בעבודת יד , שטיחי זיגלר מתאימים לעיצוב מודרני ולעיצוב קלאסי, שטיחים אלו ניתן לשלב אותם בסלון , חדר שינה, פינת אוכל, כניסה לבית ולמסדרון .
שטיחי זיגלר איכותיים כל שטיח מיוצר בדוגמא אחידה לא ניתן למצוא שתי שטיחים זהים אולי דומים,בעולם השטיחים ישנו , מבחר עצום של שטיחים בעבודת יד מסורתיים .
שטיחים מסורתיים בעבודת ידנית הם שטיחים יקרים ביותר העוברים תהליך ידני ע”י נול של חוטי שטיב וערב , בסיס השטיח מכותנה צמר או ממשי שעליהם קשרים מצמר או משי, ישנם שטיחים עם פלומה ושטיחים ללא פלומה , שטיחים עם פלומה הם הפופלרים ביותר בעולם

השטיחים קלים לתחזוקה.

איך נבחין עם השטיח טוב?

דבר ראשוני נהפוך את השטיח, ניתן לראות את סוגי הקשירה וטיב השטיח ובנוסף ניתן לראות אם השטיח בעבודת יד או לא, שנהפוך את השטיח צריך לראות את הדוגמא כולה בצד השני ככל שהדוגמא ברורה יותר כך האיכות של השטיח טובה יותר, במידה ואין דוגמא כגון : גוון אחיד, זה אינו שטיח עבודת יד , שטיח עבודת יד ניתן לקיפול ובסוף השטיח רואים אם הבסיס הפרנזים יוצאים מתוך השטיח והוא שטיח עבודת יד .

שטיחים מסורתיים

שטיחי זיגלר, שטיחים פרסיים, שטיחים אפגאנים, שטיח בוכרי, שטיחי קזאק, ושטיחים אוזבקים.
שטיחים אלו ניתן למצוא בחנויות שטיחים מובחרים, מיובאים ממדינות המייצרות אותם שחלקם אין לנו יחסים דיפלומטיים ולכן אנו נאלצים לשלם מחירים גבוהים בגלל פרעוני תיווך .