השטיח הוא אחד הפריטים הפופולריים ביותר לעיצוב הבית מטרתו לבודד קור וחום ומבודד רעשים והכי חשוב מקנה יופי ייחודי לבית כיום ניתן למצוא מבחר עצום של שטיחים ושטיחים עבודת יד, בסגנון עכשיו ומודרני ואתני אצלנו בשטיחי מתריב תוכלו לעבור חוויה מיוחדת בקניית השטיח והסבר מקצועי ומסורתי שלנו מזה 3 דורות .

איך שטיח אחד יכול לשנות את המראה של החדר

לכל אחד יש בראש את איך שנראה הבית ו/או החדר שלו ואת איך שהוא היה רוצה שאלה ייראו. לפעמים במקום לשפץ, לצבוע או להחליף את הריהוט על מנת לקבל סגנון עיצובי אחר לגמרי מספיק לבצע פעולה אחת קצרה ופשוטה והיא הוספת שטיח לחדר. הכנסת השטיח עצמה היא אכן פעולה קצרה ומהירה אבל לפעמים עד שמוצאים את השטיח הנכון והמושלם שיתאים לחדר, הדרך עלולה להיות ארוכה ואפילו מעט מייסרת.

השטיח המושלם

מי שחשוב לו למצוא את השטיח המושלם עלול לכתת את רגליו בין אינסוף חנויות של שטיחים על מנת להתרשם מכל הקטלוגים והתצוגות ומאינספור דגמים, דוגמאות, סוגים, צבעים ואפשרויות עד שימצא לבסוף את השטיח שיהפוך את החדר שלו למושלם לגמרי. כיום גם התחום של עיצוב שטיחים הוא כבר לא מה שהיה פעם ואם בעבר נאלצנו לבחור מתוך מבחר דל ומצומצם, הרי שכיום המבחר כל כך גדול עד שאפשר להתבלבל ולא להצליח לבחור.

איך לבחור שטיח באופן הכי נכון?

כאשר מחליטים שהגיע הזמן לשטיח בחדר, ישנם כמה פרטים שכדאי לדעת ולהחליט מראש לפני שבכלל מתחילים להסתובב בחנויות ולהתרשם מהמבחר המוצע. צריך לדעת אילו מידות דרושות עבור השטיח, מה הכיוון של העיצוב – האם רוצים צבע אחד או יותר, האם רוצים דוגמא הנדסית או ציור של ממש, האם רוצים שהשטיח יהיה מלבני, מרובע או אולי אפילו עגול? וגם כדאי להתחיל לגבש דעה בנוגע לחומר שממנו רוצים שהשטיח יהיה עשוי. כמובן שגם אחרי שמחליטים את כל אלה כדאי לשמור על ראש פתוח לאפשרויות אחרות ושונות מאלה.

לסיכום

אחרי שמחליטים ומגדירים איזה שטיח מחפשים, אפשר להתחיל לגשת לחנויות ולהתרשם מהמגוון שקיים. כדאי להיוועץ באיש מכירות או נציג מטעם החנות במידה ומתלבטים ורוצים לקבל מידע נוסף בנוגע לשטיח זה או אחר. אין ספק שלאחר שמחליטים, קונים ומביאים את השטיח החדש לבית או לחדר, ישנה התרגשות רבה מהמראה החדש שכל העיצוב מקבל עם הכנסת השטיח, ואז ישנה נחת של בחירה נכונה וטובה.

קראו גם : שטיחים לחדרי ילדים | שטיחים לסלון | שטיח שאגי